Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2016 15:25 - "КЪСМЕТ" -това е ИМЕ НА БЯС
Автор: fotinia Категория: Поезия   
Прочетен: 7464 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Бъдете бдителни,пожелавайте си един на друг благополучие и Божия помощ,а не беса! "Аз виждам че в някои упоменания вие упоменавате беса Късмет,написвайки"за късмет на дъщеря ми","за късмет на сина ми","за късмет на семейството ми". Как сте ми записали вие дявола в поименника за поменаване? Вие знаете ли кой е бил той Късмет? Това е бил най-големият демон ,който е покосил милиони души. Молох,или "Късмет",е бил бога на щастието при римляните,шумерите и картагенците. Какъв е бил този бог Молох или "Късмет",как ние го назоваваме днес? 
Неговата статуя е отлята от мед и сребро и била возена на колесница на две колела.
От задната страна той имаше медна фурна, а пред него - меден тиган ; отзад в Късмета хвърляли дърва докато се нагрее.А неговите жреци носели големи наточени брадви. Каква жертва е приемал Късмета ? 
Само бебетата от ръцете на майките . Те идвали в селото .където живеели и бутали колесницата на Късмета с тигана нажежен до червено,викайки пляскайки с ръце: "Който иска късмет ,нека принесе жертва на Късмет !" И чувайки безумните жени си говорели една на друга: "Кръснице,ти ще дадеш ли твоето дете? - а тя отговорила"ще го дам за да имам късмет ! " Взела бабата детето от бащините ръце,и го предала в ръцете на идол служителя, той го нарязвал на парчета и ги поставял на тигана Късмет за да се опекат. Така по 40-50 деца на веднъж поставяли на тигана. 
Старецът Клеопа

image
 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotinia
Категория: Поезия
Прочетен: 891373
Постинги: 958
Коментари: 363
Гласове: 367
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031